Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Transparentnost je osnovni postulat koji se mora poštovati u svakoj sferi društva!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Milenom Avramović-Bjelicom, suvlasnikom i izvršnom direktorkom u Chapter 4 agenciji.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Glavni motiv za sve nas treba da bude transparentnost tržišta marketinških komunikacija. Mislim da je jako važno da znamo gde se naša industrija trenutno nalazi, gde se mi sami kao pojedinačne agencije i kompanije nalazimo, da li smo na pravom putu ka digitalizaciji industrije o čemu se stalno govori. Što više agencija bude učestvovalo, to će pregled tržišnih kretanja biti bolji. Kod nas nije dugo bilo slične analize i smatram da je inicijativa odlična, jer su globalna istraživanja sličnog tipa, kao što je na primer Holmes report, veoma zanimljiv pokazatelj poslovnih i kreativnih indikatora. Dobro je da znamo i mi koji radimo u agencijama, ali i klijenti, kakva je situacija na tržištu u smislu razvoja agencija i njihovih timova, realizaciji projekata, finansijskim kretanjima i slično, i verujem da ćemo rezultate svi tumačiti kao podsticaj za unapređenje sebe samih i čitave industrije.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Transparentnost je osnovni postulat koji se mora poštovati u svakoj sferi društva i života. Čini mi se da nikada do sada nije bilo važnije stalno govoriti istinu i biti potpuno otvoren u prikazivanju načina poslovanja. Svedoci smo priča na tržištu da su tenderi namešteni, da su kompanije uslovljene političkim pritiscima da rade sa određenim agencijama i to nije dobro. Zbog toga je jako važno da se kroz podatke koje ćete prikupiti ovim istraživanjem jasno vidi gde se nalazimo i kako poslujemo.

Za našu agenciju, važno je….
Za našu agenciju važno je da se poštuje etički kodeks ponašanja u poslovanju kako na nivou odnosa agencija – klijent, tako i na nivou industrije. Iz tog razloga smo podržali Helsinšku deklaraciju o etičkom poslovanju u struci koju je definisala najveća globalna strukovna organizacija ICCO (International Communications Consultancy Organization). Etika je suština našeg delovanja i za ljude koji se bave komunikacijama, kredibilitet je nešto najvrednije što posedujemo. Naša lična i profesionalna odgovornost je da budemo primer kako se poštuju sva etička načela u komunikacijama na svim platformama i kanalima. Chapter 4 se zalaže za to da se otvoreno priča o temi etike u struci i da svi moramo da uložimo napor u jačanje ugleda struke.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!