Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Transparentno tržište osnov je za zdravu i fer konkurenciju!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Anom Stojanović, Account Directorkom agencije MullenLowe&Friends.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Kada su u pitanju projekti inicirani od strane Marketing Mreže nije nam potrebna neka posebna motivacija, budući da su projekti uvek inovativni i motivišući sami po sebi. Mislim da je danas, kada imamo veliki broj agencija u zemlji, veoma važno da znamo ko je sve u igri i sa kim se borimo za svoje mesto pod Suncem. Da bismo sebi, ali i drugima, pomogli u što boljem razvoju poslovnih strategija i odluka, sve agencije bi trebalo da se priključe ovom projektu i transparentno se predstave u okviru svoje delatnosti odnosno specijalizacije.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparentno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Transparentno tržište za svaku industriju je osnov za zdravu i fer konkurenciju i poslovnu budućnost svih učesnika. Danas imamo situaciju da se, usled smanjivanja budžeta, velike kompanije opredeljuju za “one man show” studija, koji u cilju da budu konkurentni obaraju realne tržišne cene svojih usluga ispod realnih troškova, dok se agencije sa iskustvom, znanjem, alatima i kapacitetima globalnih mreža smanjuju, blede i ostaju po strani. Međutim, iskustvo je pokazalo da se najčešće, i pored odlučivanja za male troškove na početku, kompanije na kraju ipak opredeljuju za full-service agencije, koje mogu da pruže mnogo ozbiljniju realizaciju projekata uz pomoć svoje infrastrukture i dugoročnog poslovanja.

Za našu agenciju, važno je…
Da naše hrabre i inovativne ideje budu prepoznate od strane klijenata i iskorišćene na pravi način. Da naši klijenti budu spremni da ih hrabro prihvate i, za promenu, a izađu iz svoje zone komfora.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!