Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Čak 92 kompanije podržale projekat Agency Report!

Čak 92 najveće kompanije-oglašivača u Srbiji uključilo se u kampanju i podržalo projekat Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom za istraživanje javnog mnjenja Ipsos Strategic Marketing. Kompanije su ovaj projekat ocenile kao veoma značajan za transparentnost tržišta marketinških komunikacija u Srbiji, ali i za unapređenje saradnje između agencija i klijenata.

„Transparentnost je važna u svakom poslovanju jer nam to daje realnu sliku na osnovu koje možemo da donosimo odluke. Ukoliko bismo mogli da standardizujemo i uporedimo rad agencija to bi indirektno dalo veće šanse manjim agencijama da se dokažu, a većim agencijama dodatni motiv da potvrde kredibilitet“, rekao je Ljubiša Egelja, Executive Director Marketing Direction u Societe Generale Banci.

„Mislim da se ovoj inicijativi raduju i klijenti i agencije. Na stranu što je ovo jedinstven projekat u Srbiji, ali moramo priznati da zvuči potpuno normalno u vremenu u kome živimo da pregled poslovanja agencija bude dostupan. To će zaisigurno uticati na kvalitet marketinških usluga i porast kreativnosti, na transparentnost i objektivnost u izboru agencije i na veći stepen poverenja u startu. Mislim da će dugoročno uticati i na kvalitet uslova rada u agencijama“, Slavica Lalović, Senior Brand Manager u kompaniji Jaffa.

„Jako je važno da na tržištu postoji pouzdan izvor informacija dostupan svim kompanija i marketing odeljenjima. Agencije imaju jako važnu ulogu – da pored kreiranja i realizacije marketing strategije kopanije bude i jedan od predstavnika svakog svog klijenta. To znači da se zaposleni u agenciji ne razlikuju mnogo od zaposlenih u kompanijama koji su njihovi klijenti“, rekla je Ivana Kozličić, marketing direktor za Balkan kompanije MasterCard.

„Agencije su naši partneri i svakako doprinose ne samo našoj komunikaciji sa stakeholderima već utiču na našu ukupnu reputaciju u društvu u kome poslujemo. Zato je veoma važno da se prati celokupno poslovanje agencija. Ne samo kako rade sa nama, već i šta rade generalno na tržištu, da li dele iste vrednosti sa nama, kako se razvijaju, koliko ulažu u svoje zaposlene…“, rekao je Nikola Papak, Corporate Communiactions Manager kompanije Delhaize Serbia.

„Kao kompanija imamo potpisane globalne ugovore sa marketinškim agencijama. Za određeni segment poslovanja biramo sami agencije na lokalu, stoga nam je zaista važno da znamo šta se na tržištu dešava i kakvi su trendovi kada je reč o agencijama koje posluju u Srbiji“, rekao je Milan Vujović, Product Advertising & Corporate Communication Group Leader kompanije Samsung Electronics Adriatic.

Među kompanijama koje su podržale projekat su, između ostalih i, Vip Mobile, Societe Generale Bank, Samsung, MasterCard, Delta Holding, Atlantic Grupa, Zlatiborac, Erste banka, Državna lutrija Srbije, Nectar, Delhaize Srbija, Sberbank, Jaffa, UniCredit Bank, METRO Cash&Carry, Fruvita i mnoge druge.

Cilj projekta Agency Report je analiza tržišta za 2017. godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima. Agency Report je prvi projekat ovog tipa u Srbiji, koji na ovaj način tretira tržište marketinških agencija i sveobuhvatno ga prikazuje. To je jedinstvena istraživačko – izveštajna platforma koja ima višestruku namenu i dalekosežne uticaje na marketinšku industriju. Zamišljen kao jedinstveni registar agencija sa činjenicama o njihovom radu, uspesima i poslovanju. To će biti javna platforma, online dostupna, koja omogućava interaktivnu analitiku. Platforma će sadržati različite prikaze podataka, a omogućiće i kombinovane prikaze različitih indikatora prikupljenih tokom istraživanja.

Istraživanje će se u naredna dva meseca sprovesti u dva talasa. Prvi talas predstavlja prikupljanje podataka od agencija, kroz dobrovoljnu online anketu. Sve zainteresovane agencije mogu da dostave svoje podatke do ponedeljka 14.05. do kraja dana. Drugi talas predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz Agencije za privredne register Republike Srbije. U analizu će biti uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u sedam grupa.

Za više informacija molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!