Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Ilijom Dragišićem, Managing Directorom agencije DIMIS creating & improving brands.
Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Naša agencija podržava aktivnosti koje se sprovode sa ciljem da se sistematizuju podaci, napravi određeni presek tržišta komunikacija kako bi sa obe strane, klijentske i agencijske profesionalci imali uvid u trenutno stanje tržišta. Poznavajući tržište i kolege sa kojima radimo moguće je doći do novih ideja koje mogu da unaprede poslovanje i donesu novu svežinu u struku.
Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparentno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Na taj način moguće je videti veličinu tržišta i uporediti ga sa drugim, bilo razvijenim ili nerazvijenim. To će pomoći i klijentima i agencijama da bolje razumeju poziciju tržišta na kome rade i šta je potrebno uraditi kako bi se isto unapredilo. Transparentnost omogućava otvoren razgovor i diskusiju o činjeničnom stanju, donosi uvid koji bi trebalo da nam pomogne da donesemo ispravne odluke.
Za našu agenciju, važno je ….
Mislim da je uvek važno unapređivati znanje i pomerati granice. S toga bih edukaciju postavio na prvo mesto. Znanje i iskustvo omogućavaju da određene odluke donesu povraćaj investicije. Takođe, potrebno je i rizikovati kako bi se granice pomerile, mogućnost slobode da se probaju nove metode i rešenja donosi napredak.