REGION – Digital Talents je inovativna platforma i hibridna digitalna agencija koja povezuje studente digitalnog marketinga s malim poduzetnicima, za koje će najbolji studenti završnih godina, pod vođstvom iskusnih mentora, profesora i marketinških stručnjaka iz Algebre i Drapa, raditi na realnim projektima za klijente. Studenti angažovani u projektu Digital Talents oblikuju kompanijama sve dimenzije digitalne prisutnosti te im omogućuju da lakše i efikasnije ostvare svoje poslovne ciljeve.
Razlog pokretanja agencije je jednostavan – male kompanije jednostavno nisu u fokusu full service agencija, a studenti žele što više mogućnosti praktične implementacije stečenih znanja na završnim godinama studija. Ovakav primer saradnje studija i privrede predstavlja jedan od retkih sličnih primera u Hrvatskoj, a svakako je prvi u oblasti digitalnog marketinga.
Nakon što uspešno polože ispit s druge godine preddiplomskog studija, kao što su dizajn interakcijskih sistema, marketing na pretraživačima i oglašivačkim mrežama, te društveni mediji i društvene mreže, studenti su, uz inicijalnu podršku mentora, u stanju kvalitetno pružiti temeljne digitalne usluge – dizajniranje korisničkog iskustva na webu, izrada ciljeva i konverzijskih putanja, implementaciju web sedišta temeljnih na CMS sistemima, postavljanje računa za Google AdWords i vođenje kampanja, predlog strategije društvenih mreža, oglašavanje na Facebooku i Instagramu te druge digitalne usluge. Pritom se studente u projektu mentorira ponajviše u segmentu poslovnih veština, vođenju projekata i upravljanju odnosima s klijentima, jer su kroz kurseve uspešno svladali profesionalna i tehnička znanja u segmentu digitalnog oglašavanja.
Projekt Digital Talents vodi Mario Fraculj, vođa katedre za ekonomiju i predavač na preddiplomskom i diplomskom studiju digitalnog marketinga u Algebri.
“Mnogo je malih i srednjih poduzetnika koji bi uvođenjem digitalnih proizvoda i usluga te jačim korišćenjem digitalnih kanala komunikacije mogli poboljšati svoje poslovne procese i unaprediti svoju poziciju na tržištu. Radi se o novom obliku saradnje obrazovnog sektora i marketinške struke, a ništa slično nismo zatekli u našem okruženju. Na svetskom nivou postoje freelancing platforme, kao što je Toptal, no to je u velikoj meri virtuelna organizacija koja velike klijente povezuje s iskusnim nezavisnim profesionalcima, dizajnerima, developerima i finansijskim ekspertima, na složenim projektima. Pokretanjem platforme Digital Talents s jedne strane prepoznajemo ovakvu situaciju na tržištu koja manjim kompanijama angažovanje digitalne agencije efektivno čini teškim, a s druge strane otvaramo nove prilike za naše studente”, naglasio je Mario Fraculj.