Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC: Svega 18% agencija spremno za GDPR!

SVET – Efikasnije upravljanje podacima ključni je prioritet za brendove u 2018. godini, zaključak je Toolkit 2018 izveštaja koji je pripremio WARC nakon anketiranja preko 600 marketinških i oglašavačkih stručnjaka širom sveta.

Brendovi će morati da budu disciplinovaniji, da imaju proaktivniji pristup u upravljanju podacima. Predstojeće uvođenje Opšte uredbe o zaštiti podataka Evropske unije (GDPR), koja će stupiti na snagu 25. maja 2018., verovatno će imati značajan uticaj na način na koji kompanije pohranjuju i koriste podatke o potrošačima. Sa uvođenjem GDPR, svaka kompanija – bez obzira na to gde se nalazi ili gde joj je sedište – a koja poseduje informacije o državljanima Evropske unije, biće predmet strogih novih zakonskih regulativa koje se tiču korišćenja ličnih podataka.

Toolkit 2018 je otkrio i jedan zastrašujući podatak. Naime, industrija je uglavnom nespremna za nove načine rada pod GDPR-om. Na globalnom nivou, samo mala broj ispitanika – 22% brendova i 18% agencija – kažu da su spremni za ovu promenu.

Pored toga, 55% brendova i 59% agencija reklo je da će staviti prioritet na prikupljanje uvida iz ‘big data’ podataka. Samo 25% evropskih ispitanika u anketi smatraju da su spremni za GDPR. U ostatku sveta, samo 12% kaže da su spremni, uprkos činjenici da će GDPR uticati na sve kompanije koje imaju potrošače u EU.

Više informacija i ceo izveštaj pogledajte ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!