Na svečanosti povodom 57 rođendana najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja, na kojoj se okupio veliki broj uglednih zvanica, uručena su priznanja najboljim marketinškim stvaraocima u 2017. godini.
Ove godine dodeljeno je 15 zlatnih, 21 srebrno i 28 bronzanih priznanja u 17 kategorija i 21 potkategoriji, uključujući i priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku i režiju.
Veljko Golubović, predsednik žirija koji je zbog poslovnih obaveza bio odsutan u pisanoj izjavi osvrnuo se na ovogdišnje radove: „Žiri je imao priliku da pogleda, zaista, impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos mnogim nepovoljnim faktorima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu komunikaciju. Kao i svake godine, iz velikog broja radova izdvojilo se i dosta toga svežeg, novog i originalnog. Siguran sam da je ovogodišnji žiri to prepoznao i na pravi način vrednovao. Da li je takvih radova bilo dovoljno? Mislim da je takvih radova bilo više nego što bi se moglo očekivati. Na neki način prispeli radovi oslikavaju stanje u srpskoj privredi i ekonomiji, pa su neke kategorije, kao npr, TV spot ili OOH imale veoma mnogo prijavljenih radova, a opet u kategorijama vezanim za kreiranje nove robne marke ili dizajn bilo je zanemarljivo malo prijava.“
Dodeljeno je i prošle godine ustanovljeno priznanje „Otkrivanje“ portalu i FB stranici „Kultiviši se“ kao deo podrške onima koji se ne bave profesionalno komunikacijama ali se na određen način obraćaju javnosti svojim originalnim inicijativama.
Zlatna priznanja agencija New Moment osvojila je u kategorijama Promocija srpske kreativnosti, PR, Online, Integrisana komunikacija, Direct i CSR za projekat „Jedna knjiga za mir“. Srebrne medalje osvojili su projekti agencije New Moment „Jedna knjiga za mir“ u kategorijama Print i Kreativna upotreba medija, kao i kampanja za Bitef u kategoriji Integrisana komunikacija.
New Moment je osvojio i bronzu u 5 kategorija BTL – Mesto prodaje za klijenta Under Armor, BTL – Sajamski nastup za učešće galerije New Moment na Sajmu u Solunu, Online za Responsive checker, Integirsana komunikacija u telekomunikacijama za Telenor i Integrisana komunikacija u kulturi za projekat „Belgrade guide“ fotografa Vladimira Milivojevića Boogie-ja. U kategoriji Art i craft, agenciji New Moment dodeljeno je priznanje za nabolju režiju koje je pripalo Marku Đilasu za kampanju Telenor 4G mreža. Agencija New Moment osvojila je i dva najvažnija priznanja koja dodeljuje UEPS – Grand Prix i titulu Agencije godine 2017.
Od 15 prijavljenih kampanja, agencija McCann Beograd nagrađena je sa 11 priznanja čime je potvrdila uspeh od prethodnih godina. Zlato su osvojile kampanje realizovane za Infostud i prve ručno tkane, odnosno pletene Coca-Cola bilborde. Srebrom i broznom nagrđene su dve kampanje za MTS, dok su bronzano prizananje dobile Slazna Plazma, Pirulolci, BelhHospice, McCann Talks, Rosa, kao i dve bronze za Coca-Cola ručno tkane/pletene bilborde.
„Kraj godine je ujedno i festivalska sezona za nas i nagrade UEPS-a zaokružuju i uvodi u završnicu ovu dinamičnu godinu – za nas ujedno i godinu jubileja, odnsono 20 godina poslovanja. Radujemo se što ovogodišnjim uspesima dodajemo i ova UEPS priznanja. Zahvaljujem i čestitam svim, kolegama, partnerima i saradnicima na ovom uspehu” kaže Olivera Perković, direktorka agencije McCann Beograd.
Agencija Ovation BBDO osvojila je srebro i bronzu u kategoriji Integrisana kampanja – alkoholna pića (klijent: HEINEKEN Srbija). Sa UniCredit bankom osvojili su srebro u kategoriji Integrisana kampanja – finansije, kao i srebro za Direktni marketing. Ovation BBDO osvojio je i zlato u kategoriji Integrisana kampanja – hrana i bronzu za Creative Efficiency (klijent: Frikom).
Informacije o svim dobitnicima ovogodišnjih priznanja možete naći na: http://ueps.org.rs/dan-ueps-a/