Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Transformacija je suština biznisa!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i ključnim ljudima u agencijama. Tim povodom razgovali smo sa Markom Pešićem, Executive Directorom i Natašom Filipović, Managing Directorom agencije OvationBBDO.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Marko Pešić: Kao ništa drugačiju od prethodnih godina. Advertajzing biznis kod nas ima ogroman prostor za razvoj. Mi se trudimo da tome doprinesemo.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Nataša Filipović: Transformacija jeste suština biznisa. Mi nekada volimo da mislimo da je „naše vreme” transformativno, a zaboravljamo koliko su životi naših predaka, takođe, bili transformisani iz korena. Za nas nije toliko važno u kom smeru će se transformisati industrija, koliko – umemo li da nađemo odgovore za nastale promene i nove izazove? Zbog toga smo, na našu sreću, prvi izbor za najzahtevnije klijente.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Marko Pešić: Ključni izazov za advertajzing biznis jeste da se ima relevantan proizvod i usluge, koje klijenti imaju interes da kupe ili izaberu. To će za nas biti izazov broj jedan i u 2018.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Nataša Filipović: Odsustvo kampanje koja je obeležila ovu godinu je obeležilo ovu godinu.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište marketinških komunikacija u 2018? Koje trendove možemo da očekujemo?
Marko Pešić: Na nas se sve očiglednije reflektuju dešavanja u svetu. Mi to već osećamo i radimo u tim okolnostima. Naše tržište komunikacije će biti uspešno u meri u kojoj bude u stanju da primeni svetske trendove.

Šta biste poželeli kolegama iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Nataša Filipović: Aplauze!

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!