Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Raditi s klijentima koje ne voliš je grozno!

REGION – „Nekada mi je grozno raditi za klijente koje ne volim. Ono što me pokreće su smisao i svrha. I to je ono što postaje sve bitnije u našem poslu“, rekao je Eric Schoeffler, jedan je od najpoštovanijih kreativnih direktora u Evropi iz Havas Grupe, na panelu “Značenje je nova valuta” u okviru Weekend Media Festivala.

Schoeffler kaže kako ljudsko ponašanje menja tržište.

Trend organske hrane u Nemačkoj je, na primer, u posljednjih nekoliko godina u ogromnom porastu. Isto je i s bicikliranjem ili konceptom car sharinga. Ljudi danas postaju sve više osvešteni, kaže Eric Schoeffler, i brendovi se moraju tome prilagoditi.

Kako se može dodati vrednost životu ljudi te stvoriti značajniju vezu između njih i brendova? – Dok će strategija i ideja i dalje biti ključne za bilo koji oblik komunikacije uspešnog brenda, podaci, mediji i visokokvalitetni sadržaj mogu ne samo pojačati iskustvo nego i otvoriti potpuno nova polja kreativnih rešenja – kaže Schoeffler.

Na svom primeru objasnio je kako se trendovi menjaju. On je vegetarijanac i svojevrsni “unicorn” među svojim društvom u kojem svi jedu meso i gledaju ga čudno kad nešto naruči u restoranu. Njegova 15-godišnja kćerka je takođe vegetarijanka i svojevrsna “čudakinja” među svojom ekipom, jer su oni – vegani.

Danas je naime puno veći broj ljudi koji su vegani do 35, nego onih iznad 60-te, jer trendovi se menjaju. Zato je potrošači i očekuju da se i brendovi menjaju u skladu s vremenom. Bez toga propadaju.

Photo: Luka Stanzl/PIXSELL

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!