REGION – Knjiga Nada, monografija koju je povodom desete godišnjice Zaklade Adris osmislila agencija Bruketa&Žinić OM, proglašena je najboljim štampanim projektom na londonskom Design Weeku. Design Week je publikacija s tradicijom izlaženja dugom 30 godina, a već 26 godina organizuju takmičenje za najbolja svetska dizajn rešenja, sa samo jednim nagrađenim projektom u svakoj od 24 kategorije.
Među finalistima su bili brendovi Apple, Budweiser, Duracell, The New York Times, Premier League i English National Opera, dok su među nagrađenima AirBnb, Chivas, Nike, Pomorski muzej u Amsterdamu i drugi. Nada je nedavno nagrađena i na međunarodnom takmičenju D&AD.
Na stranicama monografije predstavljeni su svi projekti i pojedinci koje je Zaklada Adris podržala tokom proteklih deset godina svoga delovanja. Predstavljeni na jednom mestu pružaju nadu da Hrvatska ima budućnost.
Upravo je ta činjenica nadahnula kreativni koncept i bila glavni motiv ove knjige pod radnim nazivom Nada, jer knjiga je osetljiva na dodir i što se više koristi, to je motiv nade na naslovnici, doslovno i simbolički, sve izraženiji. Monografija donosi i autorske ilustracije 24 istaknuta projekata koje su ilustrovali ponajbolji hrvatski ilustratori mlađeg naraštaja. Više o projektu pročitajte ovde.