Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Društvene mreže i zastarele demografske statistike

spot_img

SVET – „Medijske i reklamne agencije i dalje koriste zastarele demografske statistike, koje u eri društvenih medija više nisu upotrebljive“, rekla je Johanna Blakley, poznati globalni istraživač medija, na jednoj od TED konferencija.

Ona je tokom predavanja pokušala da odgovori, između ostalog, i na pitanja – šta se dešava kada društveni prerastu tradicionalne medije, kada žene potrošači postanu dominantnije u odnosu na muškarce i kakva budućnost očekuje brendove?

Celo predavanje pogledajte u videu ispod:

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!