REGION – Povodom konferencije Digital Takeover koju organizuje 24sata u Hrvatskoj, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerka u Dialog komunikacijama u razgovoru za Poslovni dnevnik, govori o influencerima i blogerima i kako oni mogu uticati na brend.Osvrnula se i na branše u kojima to najbolje uspeva i pojasnila kakvi nas trendovi po tom pitanju očekuju u godini koja je pred nama.
„Influenceri u svakom slučaju jako utiču na percepciju brendova i važan su faktor u njihovoj transformaciji. Postoji nekoliko pravila za saradnju s influencerima. Prvo je važna dobra priprema, koja se sastoji u tome da je za uspeh saradnje ključno odabrati saradnike koji dele vrednosti brenda. Drugo, potrebno je dugoročno ulagati u odnose s influencerima i pokazati im da se njihov rad ceni. Treće, bitna je aktuelnost, kontekst u kojem se komunikacija odvija. Četvrto, morate paziti da ne izdate poverenje koje vam je povereno, da u svojim naporima budete transparentni. Peto, brendovi moraju biti otvoreni za ko-kreaciju s influencerima, jer oni vrlo dobro poznaju svoje pratioce. Šesto, važno je biti autentičan, doneti dodatnu vrednost komunikaciji i poslednje, morate se potruditi upoznati publiku s kojom preko influencera komunicirate, način na koji reaguju njihove navike i želje“, rekla je Čulić Fischer.
Prema njenim rečima, blogeri danas imaju jednaku snagu unaprediti ili uništiti brend kao što to imaju i mediji. „Društvene mreže su postale vrlo moćno reputacijsko sredstvo, a blogeri ih koriste kako bi imali što bolji doseg do svojih pratilaca.“
Ceo intervju pročitajte na portalu poslovni.hr.