Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Bliži se kraj dominaciji TV-a!

SVET – Globalni oglašivači prepoznali su važnost ulaganja u digitalno oglašavanje jer se njegov udeo u celokupnom oglašivačkom budžetu kreće samo uzlaznom putanjom.

Procenjuje se da su ulaganja u digital u 2016. godini iznosila oko 33% ukupog ulaganja u digital, a prognoze su da će se do kraja 2018. udeo digitalnog oglašavanja preći 37%. Dok digital bude i dalje rastao, ulaganja u televizijsko oglašavanje više neće toliko biti u fokusu oglašivača jer sledeće godine očekujemo pad od 1,5% u odnosu na prošlu godinu. Godina 2018. trebala bi stoga biti odlučujuća godina u kojoj će ulaganje u digitalno oglašavanje premašiti ulaganje u televizijsko s 37,5% na globalnoj nivou (izvor: McKinsey & Company, 2016.). Ovom globalnom porastu posebno pridonosi Velika Britanija čiji oglašivači bez sumnje osluškuju navike svojih potrošača; u ovoj godini procenat ulaganja u digitalno oglašavanje trebao bi sa prošlogodišnjih 52% porasti na čak 55%. (izvor: Warc Data: Adstats, International ad forecast, 2016.).

No, ne zaostaju ni SAD u kojima spomenuti procenat sa 35,8% u sledećoj godini prema predviđanjima raste na 38,4%. Čak štaviše, u SAD-u bi već 2017. godina biti prelomna jer bi udro digitalnih ulaganja trebao premašiti onaj na televiziji za skoro 3% (izvor: eMarketer 2016.).

Bitno je spomenuti i kako u SAD-u mobile oglašavanje, kao deo ulaganja u digitalno oglašavanje, zauzima poveći deo kolača – tokom ove godine očekivan je porast ulaganja od 3,5%. Zašto baš mobile oglašavanje? Oglašivači u SAD-u ne skrivaju da svoje poteze baziraju na aktualnim podacima o medijskim navikama svojih potrošača. U periodu od 2014. do 2020. očekuje se porast „mobile korisnika“ od čak 17 miliona! (izvor: eMarketer 2016.).

Ceo tekst pročitajte na portalu poslovni.hr.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!