Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ne pitaj internet. Pitaj pravog doktora.

SVET – Kompanija Babylon pokrenula je u Velikoj Britaniji OOH kampanju koja se poigrava navikom ljudi da na internetu istražuju pitanja vezana za njihovo zdravlje tzv. cyberhondrijom.

Plakati, koje je radila agencija Ogilvy & Mather London, prikazuju pretraživač sa odgovorom na pitanja koja internet korisnici redovno postavljaju, kao što su „gubitak kose“ i predloženi odgovor „Da li ste mislili: Erektivna disfunkcija?“; „Glavobolja.“ i „Da li ste mislili: Tumor mozga?“ i jedan primer intuitivnog dopunjavanja teksta u pretraživaču „Bol u grlu…“ sa dodatim „vaša supruga vas vara.“

Slogan kampanje je „Ne pitaj internet. Pitaj pravog doktora.“

Aplikacija Babylon daje AI medicinske savete, koje pružaju pravi doktori, u odgovoru na pitanja korisnika. Korisnici aplikacije takođe mogu razgovarati sa doktorom ili terapeutom putem video linka preko aplikacije, kao i naručiti testove, recepte i isporuku lekova.

Više informacija pronađite na portali Creativity.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!