AdPrint Festival 2012 objavio je poziv za prijavu radova na dva takmičenja: Advertising Angels i Design Angels. Prijave radova traju do 30. marta ove godine, a šalju se onlajn na www.adprintfestival.com. Svi radovi morali su biti kreirani u Evropi tokom prošle godini.
AdPrint 2012 na ova dva odvojena takmičenja ima za cilj da pokaže šta print može ponuditi: unikatnost, stil i vrhunsku produkciju. Sve takmičarske kategorije su restrukturisane i u sebi sadrže više oglašivačkih i dizajn disciplina.
Struktura takmičenja je redizajnirana u niz koji nudi širu sliku štampanih i outdoor medija: radovi se sad mogu prijaviti u kategoriju Print oglasi, kao što su magazini i dnevni listovi, Out od Home oglasi (bilbordi, posteri, ambijent) i Grafički dizajn (logotipi, brend arhitektura, ambalaža, POP i in store, dizajn u izdavaštvu i posteri za filmove). AdPrint 2012 će nagraditi najbolje radove u tim medijima i najbolju produkciju u kategorijama Advertising Print i Graphic Design.
Advertising Angels i Design Angels takmičanja imaju iste kriterijume i proces ocenjivanja radova, ali različit pristup strukturiranju žirija. Kompletan sastav oba žirija biće objavljen krajem februara.
Misija AdPrint Festivala jeste da promoviše print i grafički dizajn i njihove vrednosti na međunarodnom nivo uzimajući u obzir trenutno nepovoljne okolnosti u kojima se nalaze štampani mediji i oglašavanje u njima. Zato je jedan od glavnih ciljeva festivala u 2012. godini da sakupi najbolje radove iz printa i grafičkog dizajna iz Evrope i promoviše njihove stvarne vrednosti.
Izvor: Media Marketing