Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Table for four, and nobody more!

REGION – Velika količina vremena i novca neretko je pogrešno uložena, kako od strane agencija tako i od strane klijenata. Svake godine agencije rastežu svoje budžete za pitcheve na sve više i više konkursa, što na kraju rezultira slabijim kreativnim rešenjima i iscrpljenim agencijskim timovima.

Svetsko udruženje oglašivača (WFA) i Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA), kao i strukovna udruženja iz regiona – SOZ, HURA, UEPS i MAAM, preporučuju pozivanje ne više od 3 + 1 agencije u poslednjoj fazi pitch procesa.

Zašto je 3 + 1 preporuka bolje rešenje ne samo za agenciju već i za klijenta? Zašto neki klijenti i dalje izbegavaju tu praksu? O tome će se razgovarati na panelu „Table for four, and nobody more“ u četvrtak 20. oktobra na ovogodišnjem 23. međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum u Ljubljani.

Domaćin panela biće Marjan Novak (Marketing Magazine EU), a gosti govornici su Davor Bruketa (HURA) iz Hrvatske, Dejan Nedić (UEPS) iz Srbije, Špela Oblak (SOZ) iz Slovenije, Sašo Pešev (MAAM) iz Makedonije i Senad Zaimović iz Bosne i Hercegovine.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!