Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Carat: Veliki događaji doprinose povećanju ulaganja u oglašavanje

SVET – Globalno investiranje u oglašavanje u 2016. godini nadmašiće očekivanja zahvaljujući rastu digitala i obilju velikih događaja kao što su Euro 2016, Olimpijske igre u Riju i predstojeći predsednički izbori u Americi, navodi se u najnovijim predviđanjima kompanije Carat.

Ova globalna medijska mreža objavila je svoje ažurirane prognoze na osnovu podataka dobijenih sa 59 tržišta sa oba američka kontinenta, Azije i Pacifika i EMEA regiona, i predviđaju da će investicije u oglašavanje dostići cifru od 548.2 milijarde dolara u 2016. godini, što predstavlja rast od 4,4 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Većina regiona ima pozitivan trend, a posebno Severna Amerika, gde se predviđa rast od 5 odsto, dok se samo od predsedničkih izbora očekuje da će generisati 7.5 milijardi dolara.

Uprkos blagoj umerenosti nakon referenduma o izlasku iz u EU, Velika Britanija će i dalje biti najveće tržište oglašavanja u Zapadnoj Evropi, uz očekivani pozitivan rast od 5,4 odsto u 2016, što premašuje prosečnu stopu rasta od 2,9 odsto u regionu.

Očekuje se da će kontinuirani rast digitalnih medija zadržati pozitivni trend i u 2017. Kao vodeći tip medija na 13 analiziranih tržišta, digital nastavlja da raste u dvocifrenim brojkama, pa se tako predviđa rast od 15,6 odsto u 2016. godini, uz nastavak rasta od 13,6 odsto u 2017. godini. Kao rezultat, očekuje se da će investicije u digitalne medije dostići 27,7 odsto udela u ukupnoj globalnoj medijskoj potrošnji u 2016. godini, uz predviđeno povećanje na 30,2 odsto u 2017. godini.

Više informacija pronađite na portalu The Drum.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!