Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Evropljani najviše veruju radiju!

spot_img

SVET – Uprkos porastu popularnosti novih medija, Evropljani i dalje najviše veruju radiju, zaključak je istraživanja Evropske radiodifuzne unije (EBU).

Društveni mediji su najkorišćeniji izvor informacija u Evropi, ali im se i najmanje veruje, zaključak je godišnjeg istraživanja „Poverenje u medije 2016“.

Od 33 ispitane zemlje, samo stanovnici Albanije imaju visoko poverenje u društvene mreže, dok stanovnici Velike Britanije, Švedske i Luksemburga najmanje veruju informacijama plasiranim na taj način. Poverenje u internet uopšte na niskom je nivou i pozitivno je ocenjeno samo u 12 zemalja, većinom u jugoistočnoj Evropi.

Poverenje u štampane medije nije na puno većem nivou – rezultati iz 13 zemalja pokazuju pozitivno poverenje u štampane medije, i to uglavnom u zemljama Beneluksa, gde novine još uvek uživaju ugled.

Kao najverodostojniji medij ocenjen je radio kojem, iako je inače doživeo pad poverenja, najviše veruju građani u čak 20 ispitanih zemalja, posebno u Švedskoj, Danskoj i Finskoj.

Na drugom mestu po poverenju građana nalazi se televizija, koje je i dalje najkorišćeniji izvor informacija u 11 zemalja, ali je doživela i najveći pad poverenja od prošlogodišnjeg istraživanja.

„Nije iznenađujuće da zemlje sa visokim nivoom finansiranja za javne RTV servise imaju i viši nivo poverenja u medije generalno – oni proizvode kvalitetan sadržaj i vredan su izvor informacija za društvo„, kaže Roberto Suárez Candel, rukovodilac EBU-ovog odeljenja za medijske analize za Guardian.

Istraživanje je takođe pokazalo da zemlje sa snažnim javnim RTV servisima imaju višu stopu izlaska na izbore, bolje medijske slobode, manje desničarkog ekstremizma i uopšteno zdraviji demokratski sistem.

Izvor i foto: media.ba

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!