Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najnovije istraživanje o upotrebi Facebooka i Instagrama

Facebook, kako bi pomogao marketing stručnjacima, sproveo je istraživanje među više od 7.800 korisnika starosti između 18 i 64 godine iz Australije, Brazila, Francuske, Japana, Velike Britanije i SAD koji koriste Facebook i/ili Instagram najmanje jednom nedeljno, želeći da dobije perspektivu o tome zašto i kako se koriste ove mreže.

Iako je glavna karakteristika Facebooka i Instagrama da se korisnici povežu sa porodicom, prijateljima i svetom, sve ovo i varira u zavisnosti od starosti, pola i geografije.

Glavni zaključak izveštaja je da Facebook bolje zadovoljava korisnika u potrazi za osnaživanjem, priznavanjem i povezivanjem, dok Instagram više ispunjava želju za zabavom, opuštanjem i otkrićima.

Facebook interakcija je više usmerena ka porodici, prijateljima, poznaninicima, dok je na Instagramu više usmerena ka poznatim ličnostima. Prema podacima, Instagram je za gledanje iz insajderske perspektive u neki drugi svet, dok je Facebook stvaran svet.

fb-3-1

Istraživanje je pokazalo i na koje, različite načine, muškarci i žene koriste svaku platformu. Na primer, muškarci su učenje o događajima i spajanje u grupe naveli kao najvažnije razloge upotrebe ovih platformi, dok žene navode povezivanje sa prijateljima i porodicom.

Više informacija pronađite OVDE.

Izvor: Nova energija

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!