Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Na digital u 2015. u Srbiji potrošeno 20 miliona evra!

spot_img

Na jučerašnjoj Digital Day konferenciji premijerno su objavljeni rezultati istraživanja o nivou investicija u digitalno i interaktivno oglašavanje za 2015. godinu.

Tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji ostvarilo je rast od 11,2% u odnosu na prethodnu godinu i sada iznosi 20,01 miliona EUR, pri čemu je video oglašavanje apsolutni pobednik – ostvarivši rast od neverovatnih 128%. Vrednost investicije video oglašavanja u 2015. godini prešla je vrednost od 1 milion evra, pokazalo je najnovije AdEx istraživanje, koje je sproveo IAB Srbija.

Kada je mobilno oglašavanje u pitanju, ostvaren je rast od 43% i ono sada iznosi 1,81 mil EUR. Kada se govori o oglašavanju na društvenim mrežama gotovo 3,3 mil EUR uloženo je u ovaj vid oglašavanja, pri čemu je kategorija ostvarila rast od 4,4 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Ujedno i najveći deo budžeta otišao je upravo na „Facebook“ oglašavanje (2,75 mil EUR), dok je daleko manje novca utrošeno na „Twitter“ i „LinkedIn“.

Više informacija pronađite na sajtu IAB Srbija.

iabadex-video-2015

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!