Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Saznali smo šta nas boli!

Prethodne nedelje širom Beograda su osvanuli provokativni bilbordi sa natpisom „Boli me _________.“ Dok su jedni pomislili na emotivne ili ljubavne probleme, a drugi na fizičku bol, neki su bili i malo konkretniji.

Priliku da ostavi svoj pečat iskoristio je i poznati beogradski DJ MKDSL, koji je na svom Instagram nalogu šerovao ovaj bilbord uz dopisano svoje ime i najavu žurke na kojoj pušta.

Osim nastavka rečenice koji svakome padne na pamet (da, i vama je pao na pamet) i serije ispisa na praznoj crti, kako na ulici tako i online, nikome zapravo nije bilo jasno na šta se ova poruka odnosi.

Ipak, od danas su nam stvari jasnije – u pitanju je PharmaSwiss-ov brend Rapidol, koji se koristi kao sredstvo protiv bolova. Iako manjeg zahvata, ova OOH kampanja u produkciji beogradske agencije OvationBBDO pokazuje da je i dalje moguće da tradicionalna OOH kampanja napravi viralni efekat.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!