Sekcija mladih profesionalaca (International Advertising Association – Serbian Chapter) 21. maja u Galeriji Progres u Beogradu organizuje konferenciju pod nazivom IntegracIAA: Participate & Upgrade.
Radi se o edukativnom događaju koji podmladak IAA Srbija organizuje petu godinu zaredom, sa namerom da okupi mlade ljude koji se bave marketinškim komunikacijama, kao i studente fakulteta na kojima se izučavaju marketing i srodni predmeti. Prisutni će biti u prilici da čuju predavanja na temu neuromarketinga, oblasti koja izaziva veliku pažnju cele struke poslednjih godina. Uzimajući u obzir količinu informacija sa kojim se svakodnevno susrećemo, vrlo je važno pitanje koje od tih informacija zapravo naš mozak usvaja i procesuira, odnosno na kakve impulse potrošači zaista reaguju. Korak dalje u odnosu na tradicionalne metode i alate koji utvrđuju potrebe, motivacije i reakcije potrošača jesu upravo metode koje se koriste u okviru neuromarketing istraživanja.
Učesnici će predavanja održati:
- Dr Nikolaos Dimitriadis (University of Sheffield) – Neuromarketing explained: truths, myths and hopes;
- Anka Gorgiev (PhD Candidate in Neuromarketing) – Neuromarketing: O čemu se radi?
- Nebojša Krivokuća (DDB Communis) – Pitanje srca: O trendovima, emocijama i brendovima;
- Aleksandar Milanović (Valicon) – Neuromarketing put do srca ne vodi preko stomaka,
- Sanja Pešić (Alma Quattro) – Radionica: Programiranje uspeha.
Sonja Špikić, član Boarda Young Professionals, ističe da je IntegracIAA najvažniji i najveći godišnji događaj Sekcije i da predstavlja odličnu priliku za unapređenje mladih ljudi iz struke, ali mogućnost da se međusobno upoznaju i razmene iskustva.
Ulaz je, kao i ranijih godina, slobodan za sve zainteresovane uz prethodnu registraciju na linku http://bit.ly/1WXPJCg