I&F McCann Grupa, kao i agencije koje posluju u njenom sastavu aktivni su članovi više poslovnih i strukovnih asocijacija čime doprinose razvoju i unapređenju poslovnog ambijenta i promociji komunikacione i kreativne industrije kao bitne delatnosti za sveukupni privredni razvoj.
Kroz ova udruženja I&F McCann Grupa, odnosno agencije u njenom sastavu kontinuinirano učestvuju u svim aktivnostima koja se tiču edukacije javnosti, regulacije i razvoja struke. Jedno od udruženja u kome je I&F McCann Grupa kroz članstvo svojih menadžera aktivna od samog nastanka je i Srpska asocijacija menadžera (SAM). Ova poslovna asocijacija usmerena je na unapređenje i promovisanje profesije menadžera u Srbiji, uz aktivan uticaj na kreatore ekonomske politike u cilju stvaranja boljih uslova za poslovanje i privredni razvoj u Srbiji.
Od ove godine I&F McCann Grupa je član Premium kluba „Prijatelji SAM“ koji predstavlja osobeni vid partnersta kroz pružanje posebne podrške razvoju asocijacije i njenih članova, a time i šire poslovne zajednice. Klub „Prijatelji SAM“ okuplja najuspešnije kompanije koje dolaze iz svih privrednih sektora poput bankarstva, konsaltinga, marketinga i PR-a, IT i telekomunikacija, FMCG i sektora usluga.
„Zajednički imenitelj kompanija koje su članovi ovog kluba je da imaju jasno izgrađene i razvijene savremene i visoke poslovne standarde i da su lideri u svojim delatnostima. I&F McCann Grupa prepoznata je kao vodeća kompanija u sektoru marketinga i komunikacija, potvrda toga je i nagrada SAM-a za Regionalni projekat godine, pa je logično da smo postali član kluba Prijatelji SAM“, ističe Tijana Škorić Tomić, izvršna direktorka I&F McCann Grupe i dodaje: „Kroz učešće u aktivnostima i radu SAM-a, prenoseći svoje najbolje prakse poslovanja i vrednosti svog korporativnog sistema, kompanije članice ovog kluba promovišu etičke principe poslovanja, podstiču dalju profesionalizaciju menadžerske struke, utiču na dalje osnaživanje i umrežavanje menadžera i tako dodatno doprinose opštem unapređenju privrednog ambijenta u Srbiji.“
Tako je I&F McCann Grupa učestvovala u Radnoj grupi za izradu nacrta Zakona o oglašavanju, a aktivno radi i na procesu Samoregulacije struke u Srbiji. Pored poslovnih i strukovnih udruženja, primetno je zastupljena na različitim skupovima, konferencijama, festivalima i manifestacijama, kao i saradnji za različitim obrazovnim i kulturnim institucijama.
“Projekti kao što su McCann Parobrodiranje koji realizujemo u saradnji sa Ustanovom kulture Parobrod, ili I&F McCann Ćošak u saradnji sa Američkim kutkom Beograd predstavljaju inovativne vidove saradnje sa širom zajednicom. Kroz ove manifestacije organizovan je veliki broj izložbi, predavanja, tribina, radionica prevashodno za mlade, studente i preduzetnike… Naš cilj je stalni rad na edukaciji kao deo planskog opredeljenja za ulaganje u razvoj struke, ali i šire društvene zajednice”, zaključuje Tijan Škorić Tomić.
Jedinstveni vid edukacije šire javnosti ostvaren je i uspešnom saradnjom sa dnevnim listom Danas gde je u okviru zajedničkog projekta “Marketing & Advertising” kroz autorske tekstove, analize i intervjue promovisana struka, kao i istaknuti pojedinci iz domena komunikacija. Posebna pažnja posvećena je aktivnostima na polju društvene odgovornosti na kome je I&F McCann Grupa samosatalno, kao i sa svojim partnerima podržala ili realizovala na desetine društveno-odgovornih i humanitarnih projekata i aktivnosti.