Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Stabilnost i rast oglašivačke industrije u 2016. i 2017.

SVET – Globalna medijska mreža Carat objavila je svoja predviđanja ulaganja u oglašavanje širom sveta za 2017. godinu, i apdejtovala predviđanja za 2016.

Za 2017. predviđen je nastavak rasta potrošnje u globalno oglašavanje od 4,5%, u skladu sa očekivanjima nastavka globalnog ekonomskog rasta za narednu godinu.

U 2016. potrošnja u oglašavanje na globalnom nivou biće podržana opštom stabilnošću oglašivačkog tržišta, koje će nositi veliki medijski događaji kao što su predsednički izbori u SAD-u, Olimpijske i Paraolimpijske igre u Riu i fudbalsko prvenstvo UEFA EURO 2016. Ukupno ulaganje u oglašavanje ove godine očekuje se u iznosu od 538 milijardi dolara.

Zapadna Evropa će ostati stabilna, uz rast u odnosu na prethodnu godinu od 2,8% u 2015. Očekuje se da će potrošnja na oglašavanje u ovom regionu nastaviti dosledno rasti uz procenjenih 3,1% u 2016. i 2017. godini, nadmašivši predviđanja izveštaja iz septembra 2015, uglavnom zahvaljujući rastu u Velikoj Britaniji i Španiji.

Kada je u pitanju ulaganje u oglašavanje u regionu Centralne i Istočne Evrope, očekuje se povratak pozitivnom rastu u 2016. od 2,2%, što je poboljšanje u odnosu na predviđanja iz septembra 2015. (+1,6%), te dodatnih +4,0% u 2017. godini, uglavnom zahvaljujući stabilizaciji u ruskom oglašivačkom tržištu.

Ulaganje u digitalne medije će nastaviti dvocifreni rast, uz +15% u 2016. godini, i dodatnih +13,6% u 2017. Udel digitalnih medija u ukupnom ulaganju u oglašavanje nastavlja se širiti iz godine u godinu, stremeći ka prognoziranom udelu od 27% u 2016. i 29,3% u 2017. godini.

Više informacija pronađite na sajtu Carata.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!