Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Medija trendovi za 2016.

Pojava pametnih telefona pre osam godina uticala je na ostale uređaje da se promene i prilagode, ali i na same medije i našu komunikaciju s potrošačima. Mediji su postali personalizovani, interaktivni, a brendovi imaju više mogućnosti da postanu deo našeg života.

Četiri ključna trenda uticaće na to kako se brendovi percipiraju i koliko su uspešni u komunikaciji s potrošačima:

  • Brendovi treba da se pomere od tradicionalnog customer servicea: komunikacija s potrošačima postaće još više personalizovana.
  • Dođite do potrošača na kom god da je uređaju: TV je i dalje glavni medij, ali sve više potrošači se sa TV ekrana sele na druge uređaje na kojima gledaju ono što žele i kada žele. Prime time više nije na TV-u, on je sada i na YouTubeu, na različitim aplikacijama koje koristimo… Ovo stvara nove vidove oglašavanja.
  • 24/7 s potrošačem: gde god da su potrošači, pratite njihovo kretanje, ponašanje, ponudite im odgovarajući sadržaj, spojite realnu kupovinu s njihovim on-lajn iskustvom.
  • Učinite svoju reklamu takvom da je nemoguće preskočiti je i ne videti: medijsko izobilje ima i svoju „cenu”. Blokiranje reklama sve je češće. Suptilna komunikacija i mogućnost da se potrošaču ponudi ono što želi da vidi i čuje u relevantnom trenutku jesu odgovor na to.

Izvor: Market Network

Autor teksta: Katarina Kostić, Business Development Director Media Operations SEE, I&F McCann grupa

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!