Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zagreb dobija Piknik!

REGION – Piknik je novi program pokrenut s ciljem modernizacije komunikacija, medija i marketinga u Hrvatskoj. Piknik je edukacija, inspiracija i zabava na jednom mestu, saopštili su organizatori. Prvi će se održati u ponedeljak, 21. marta u kafani Johann Franck u Zagrebu.

Na dan kada kalendarski počinje proleće Zagreb dobija novo mesto susreta komunikacijske industrije, marketinga, medija i businessa. Piknik, u svom prvom izdanju, dovodi goste iz Silicijske doline koji će ispričati zašto je Silicijska dolina nastala u Kaliforniji i šta treba napraviti da se uskoči u taj brzi voz.

Svoja iskustva podeliće Russell Siegelman, koji više od 20 godina radi u Silicijskoj dolini kao investitor i direktor kompanija, kao i profesor na jednom od najprestižnijih američkih fakulteta, Stanfordu. Siegelman je 11 godina bio parter u u Kleiner Perkins Caufield & Byers, jednom od najpoznatijih fondova u Kaliforniji, a radio je i u Microsoftu na lansiranju niza proizvoda. Investitor je u više od 40 tehnoloških start up kompanija. Na Piknik uz Siegelmana stižu i polaznici postdiplomskog MBA programa na najprestižnijim američkim poslovnim školama, Stanforda i Yalea.

Iza projekta Piknik stoje agencije 404 i Pepermint, organizatori Weekend Media Festivala. „Želimo istraživati trendove i prilike, učiti od najboljih, slušati inspirativna predavanja, upoznavati ključne ljude, razmenjivati mišljenja, govoriti o problemima, zabavljati se, družiti, zajedno optimistično gledati napred – i sve to na jednom mestu. Piknik će okupljati marketingaše, PR-ovce, medijske profesionalce, čelne ljude kompanija, ali i sve koji vole komunikacije i industriju oko komunikacija“, rekao je direktor agencije 404, Nikola Vrdoljak.

Piknik je zamišljen u dva dela: prvi deo se sastoji od predavanja i rasprava o aktualnim temama, a drugi deo je zabava i druženje. Piknik će se u Zagrebu održavati svaka dva meseca, a novosti možete pratiti na Piknik Facebook eventu.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!