Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta treba da znate ako planirate digitalnu kampanju?

Bez obzira na to radi li se o isključivo digitalnoj kampanji ili onoj koja je vezana uz offline, na neke stvari prilikom planiranja uvek treba obratiti pažnju.

1. Rok je svetinja
Pre Jasno&Glasno izdavali smo magazin Plan B koji je tačno određenog datuma i sata morao doći u štampariju, zbog čega je sve moralo uvek biti rešeno na vreme. Upravo to, kao i naš raniji rad za štampane medije, naučio nas je da je krajnji rok stvar koja se mora apsolutno poštovati. I naši stavovi oko toga jako su čvrsti – zato savetujemo da ga postavite nekoliko dana pre samog početka kampanje za svaki slučaj ako nešto pođe po zlu. Ovo je jako važno u slučaju produkcije aplikacija, mikrostranica ili bilo kakvih drugih naprednijih stavki kampanje kada je potrebno više vremena da se poprave stvari ako nisu dobre.

2. Kreativa je centar priče
Iza svake kampanje stoji neko kreativno rešenje, bez obzira na to nazire li se tek ili se na tom rešenju zasniva cela kampanja. Ono ne mora nužno biti u prvom planu, ali se uvek tu negde provlači. I to je jedna od prvih stvari o kojoj ćete početi razmišljati kada je reč o kampanji.

3. Formati i platforme vrlo su raznovrsni
I dok su krajnji rok i kreativa konceptualno isti kao i u oflajnu, formati i platforme potpuno su druga priča. U oflajn oglašavanju nije se mnogo toga promenilo, dok se u digitalnom svetu stvari menjaju gotovo svakodnevno. Facebook formati, IAB-ovi standardi bannera, tehnologije proizvodnje sadržaja, formati sadržaja… Kod digitalnih kampanja morate vrlo dobro poznavati sve platforme i formate kako biste jasno znali odrediti na kojima će se realizovati vaša kampanja. Poznavanje je važno jer nećete rasipati budžet na platformu na kojoj vaša poruka nikome nije važna. Ili na formate kojima nećete dopreti do publike.

4. Od ciljeva zavisi gde se realizuje kampanja
Jednom kada usvojite poznavanje digitalnih platformi i formata, znaćete i odakle kreće i gde se pojavljuje vaša kampanja. Možda će krenuti od mikrostranice, pojaviti se na Instagramu i Twitteru. A možda će biti samo Facebook kampanja sa malo Google oglasa. Sve zavisi od toga koji su vam ciljevi i gde se nalazi vaša publika. Ali sigurno je da nećete pokriti celi digitalni sistem, već samo njegov manji deo.

5. Merenje počinje sada!
U digitalnom svetu analitika je izvrsna i često trenutna. Gotovo odmah znate kakve rezultate određeni format / platforma donosi, i upravo zato ništa nije zapisano u kamenu! Ako jedan Facebook oglas ne funkcioniše, zaustavite ga i pustite da drugi, bolji odradi posao. Ako korisnici ne dolaze do vašeg sadržaja, pojačajte kanale distribucije. Kod digitalnih kampanja sve se meri od početka kampanje te se improvizuje ako za tim postoji potreba. Pre samog pokretanja kampanje morate dobro znati šta ćete i kako meriti.

Izbor: Jasno&Glasno

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!