Beogradska advertajzing agencija OvationBBDO ispratila je 2015. godinu serijom priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije UEPS. Kreativna rešenja koja ispostavljaju su za OvationBBDO ishod partnerske komunikacije i međusobnog razumevanja sa kompanijama koje ih angažuju.
U ovoj agenciji smatraju osvojene nagrade posledicom posvećenog rada i spajanja sadržaja sa adekvatnim kanalima komunikacije, ali pre svega, signalom o tome da je posao koji su za svoje klijente i sa njima uradili – kvalitetan.
Upravo o tome govori Zlatno priznanje za integrisanu kampanju u sektoru finansijskih usluga, jednoj od najkonkurentnijih advertajzing arena, koje je osvojila kampanja za keš kredit UniCredit banke, ali i bronzano priznanje za brend PR kampanju „iPhone u UniCredit banci“, ranije nagrađenu na regionalnom Weekend Media Festivalu u Rovinju.
Jedan od prioriteta agencije Ovation BBDO jeste inovativan pristup digital kanalima u cilju pospešivanja integrisane kampanje. O toime govore i dva zlatna priznanja UEPS-a za Chipsy Skip Ads u kategorijama Internet marketing kampanje i Internet elementa. Ovo je druga godina u nizu da Ovation BBDO osvaja nagradu za najbolju online kampanju – prošle godine je agencija bila laureat te kategorije sa kampanjom za Adidas.
Ovaj pristup doneo je i ostale ovogodišnje rezultate OvationBBDO na najpostojanijoj smotri agencija koje se bave komunikacijama u Srbiji:
- Srebrno priznanje za promociju na mestu prodaje, klijent Aquafresh
- Bronzano priznanje za TV spot SBB Solutions Biz Smart paketi
- Bronzano priznanje za brand PR kampanju Apple u UniCredit banci
- Bronzano priznanje za “event” projekat – korporativni događaj Delta City rođendan