Jacob Kobi Gamliel, Founder and Social Reputation Manager u agenciji iSOCIA Israel, održao je predavanje na festivalu KAKTUS 2015 na temu „Search by Moments, React by Social“.
„Mada su digitalne komunikacije „buzz“ reč u celom svetu, odluke koje donose upravljački centri u velikim kompanijama daleko su od toga da doprinesu da se one iskoriste podjednako efikasno kao i tradicionalni kanali komunikacije kao što su TV, novine, bilbordi ili radio. Iz iskustva saradnje sa najvećim brendovima i televizijama u našem regionu mogu vam reći da se u 2014. na digitalne komunikacije odvajalo samo 20-30% budžeta namenjenog oglašavanju. Nadam se i verujem da će ove i naredne godine digitalne komunikacije napraviti pomak ka 50% budžeta koji se odvaja za oglašavanje, kao i da će oglašavanje biti targetiranije i merljivije, usmereno kroz adekvatnije forme medija“, rekao je Gamliel.
Celo predavanje pogledajte na videu ispod, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs.