SVET – Od 2005. godine, kada je prvi put organizovan, Cyber Monday je predstavljao sve ono što i Black Friday, samo za online ponudu. Ove godine, vrednost svih online prodaja u okviru sajber ponedeljka, po saznanjima Adobe Digital Index-a, iznosila je 3 milijarde dolara, dok je uključujući i vikend dostigla vrednost od neverovatnih 11 milijardi dolara.
Interesantan je podatak da je čak 44,7% online poseta obavljeno sa mobilnih uređaja, dok je 27% svih kupovina zaključeno preko smart telefona, što je porast od 32,6% u odnosu na 2014. god.
Takođe, Adobe je na osnovu 35 miliona komentara na društvenim mrežama, ustanovio da je 56% feedback-a od potrošača pozitivno, u odnosu na samo 40% pozitivnog iskustva koje su imali potrošači u klasičnim kupovinama u okviru “Black Friday”-a.
Prodaja velikih prodajnih lanaca i kompanija porasla je za 12%, dok su mali ponuđači imali porast od 6%, o tome svedoči i činjenica da su serveri mnogih kompanija padali i jedva uspevali da zadovolje nalet online tražnje.
Izvor: Mediapost