Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prodaja tokom Sajber ponedeljka u SAD dostigla 3 milijarde dolara

SVET – Od 2005. godine, kada je prvi put organizovan, Cyber Monday je predstavljao sve ono što i Black Friday, samo za online ponudu. Ove godine, vrednost svih online prodaja u okviru sajber ponedeljka, po saznanjima Adobe Digital Index-a, iznosila je 3 milijarde dolara, dok je uključujući i vikend dostigla vrednost od neverovatnih 11 milijardi dolara.

Interesantan je podatak da je čak 44,7% online poseta obavljeno sa mobilnih uređaja, dok je 27% svih kupovina zaključeno preko smart telefona, što je porast od 32,6% u odnosu na 2014. god.

Takođe, Adobe je na osnovu 35 miliona komentara na društvenim mrežama, ustanovio da je 56% feedback-a od potrošača pozitivno, u odnosu na samo 40% pozitivnog iskustva koje su imali potrošači u klasičnim kupovinama u okviru “Black Friday”-a.

Prodaja velikih prodajnih lanaca i kompanija porasla je za 12%, dok su mali ponuđači imali porast od 6%, o tome svedoči i činjenica da su serveri mnogih kompanija padali i jedva uspevali da zadovolje nalet online tražnje.

Izvor: Mediapost

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!