„Većina marketara pravi osnovnu grešku misleći da ljude zanima šta žele da kažu. Ne zanima ih. Dobri marketari postavljaju ljude na prvo mesto, pa im tek onda nude vrednosti, dok loši marketari samo pokušavaju da izvuku vrednost iz njih“, rekao je Dave Birss, slobodni urednik marketinškog web sajta i magazina u Evropi – The Drum, za blog Prototip.
Birss je rekao da je u advertajzing industriju ušao u periodu kada je izmišljen Internet, kao i da kompjuteri u tom periodu još uvek nisu bili dominantna pojava, a kreativna odeljenja bila su puna zanatlija i umetnika. „Imali smo ograničen broj medijskih kanala koji se do tada nisu decenijama menjali, a pogledajte kakvo je stanje danas! Danas imate eksploziju medijskih kanala. Prvi put u istoriji glas potrošača je glasniji od brenda, a advertajzing industrija se podelila na veliki broj međusobno neusaglašenih specijalnosti. Tokom 2016. godine bićemo svedoci brojnih gluposti, klišea, medijskih kanala i marketara koji prate trendove bez promišljanja da li su oni ispravni.“
Ceo intervju pročitajte na blogu Prototip.
Autor: Snežana Subotić