Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko želi da bude poznat na Internetu?

Tinejdžeri u Srbiji i ostalim zemljama u regionu manje su opsednuti popularnošću od njihovih vršnjaka na svetskom nivou. Tako 33 odsto ispitanika u Srbiji mlađih od 16 godina kaže da bi volelo da postane poznato putem interneta ili društvenih mreža.

Njihovi vršnjaci u BiH su to izjavili u 24 odsto slučajeva, u Hrvatskoj u 25 odsto, a 28 odsto Makedonaca mlađih od 16 godina je ovog stava.

Za razliku od njih, Wave8 globalno istraživanje o navikama korisnika društvenih mreža pokazuje da starije generacije u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini više zanima lična reputacija nego što je to slučaj sa svetskim prosekom.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!