Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li je klijent uvek u pravu?

UEPS, u saradnji sa Customer Happiness zajednicom Srbije i kompanijom Devana Technologies, u Privrednoj komori Beograda 24. septembra sa početkom u 18 časova organizuje drugi po redu
CUSTOMER HAPPINESS MEETUP.

Meet up ima za cilj da kroz razmenu iskustava, praksi i preporuka svih učesnika promoviše vrednosti dobrog odnosa sa klijentima, ostvarivanju i zadržavanju srećnih korisnika. Ovi susreti okupljaju pasionirane predstavnike struke, eksperte kao i sve one koji iskazuju interesovanje i prepoznaju da je odnos prema krajnjim korisnicima više od tehničke podrške, a nastoje da pravim rešenjima i servisima ostvare i zadrže dugoročno srećne klijente.

Da li je klijent uvek u pravu, kako komunicirati sa klijentom, kako komunicirati sa klijentima putem društvenih mreža, samo su neke od tema o kojima će govoriti Davor Altman, Head of Customer Happiness team u ManageWP; Nemanja Aleksić, Growth Engineer u Devana Technologies i Una Vidanović, Member of LimundoGrad team, Limundo customer support.

Više informacija pronađite na http://customerhappiness.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!