UEPS, u saradnji sa Customer Happiness zajednicom Srbije i kompanijom Devana Technologies, u Privrednoj komori Beograda 24. septembra sa početkom u 18 časova organizuje drugi po redu
CUSTOMER HAPPINESS MEETUP.
Meet up ima za cilj da kroz razmenu iskustava, praksi i preporuka svih učesnika promoviše vrednosti dobrog odnosa sa klijentima, ostvarivanju i zadržavanju srećnih korisnika. Ovi susreti okupljaju pasionirane predstavnike struke, eksperte kao i sve one koji iskazuju interesovanje i prepoznaju da je odnos prema krajnjim korisnicima više od tehničke podrške, a nastoje da pravim rešenjima i servisima ostvare i zadrže dugoročno srećne klijente.
Da li je klijent uvek u pravu, kako komunicirati sa klijentom, kako komunicirati sa klijentima putem društvenih mreža, samo su neke od tema o kojima će govoriti Davor Altman, Head of Customer Happiness team u ManageWP; Nemanja Aleksić, Growth Engineer u Devana Technologies i Una Vidanović, Member of LimundoGrad team, Limundo customer support.
Više informacija pronađite na http://customerhappiness.rs/