Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Upravljanje brendom je neopipljiva investicija koja se dugoročno isplati!

Živimo u vremenu koje je opsednuto povratom investicija i instant zadovoljstvom. Kad god napravimo novi ili unapredimo postojeći proizvod, pokrenemo marketinšku kampanju, intervjuišemo ključnog kandidata za posao u prodaji, želimo da vidimo opipljive i merljive rezultate. Po mogućnosti odmah.

Naša opsesija merljivim podacima u poslu može dovesti do toga da zaboravimo najvažniju, neopipljivu investiciju koju možemo napraviti – upravljanje našim brendovima.

Kada radite stvari poput upravljanja brendom kompanije, investicije imaju tendenciju da se na kraju isplate u velikoj meri. Novinari počnu slučajno pisati o vašoj kompaniji. Počnu stizati poruke od investitora. Vaši proizvodi postanu “viralni” zbog tradicionalnog prenošenja “od usta do usta”, a ne zbog bilo čega što ste uradili namenski na društvenim mrežama.

Izazov je u tome što su pojedinačne aktivnosti potrebne za izgradnju brenda uglavnom nezahvalne. Sve zajedno tek dovode do koristi. Jedini način da dostignete visoki nivo jačine brenda jeste da upravljanje brendom postane sastavni deo vašeg posla koji ćete konstantno ponavljati. U nastavku su neke od aktivnosti koje mogu pomoći da izgradite svoj brend u očima ključnih ljudi u vašoj industriji:

  • Popijte kafu ili obavite Skype razgovor češće sa vašim ključnim klijentima;
  • Pišite blog tekstove sa „lekcijama“ iz vaše kompanije;
  • Posećujte dešavanja u okviru vaše industrije. I budite druželjubivi na njima;
  • Pošaljite besplatni propagandni materijal vašim top klijentima;
  • Budite aktivni na Twitteru;
  • Povežite i upoznajte vaše prijatelje sa sličnim interesovanjima;
  • Činite usluge novinarima;
  • Šaljite ručno pisane poruke zahvalnosti nakon ključnih sastanaka;
  • Šaljite praznične čestitke klijentima, partnerima i saradnicima;
  • Budite domaćin druženja ili večere zanimljvim ljudima.

Nijedna od ovih aktivnosti neće proizvesti brze ili merljive rezultate. Međutim, one će posejati seme kredibiliteta koje će rasti vremenom. Gradnja jakog brenda znači u stvari inspirisanje ljudi da pričaju o njemu i da šire svoja iskustva u vašu korist. Ovo zaista možda i ne izgleda kao najprofitabilniji način da provodite svoje vreme danas, ali vaš uspeh u budućnosti zavisi od malih investicija u brend tokom nekoliko godina.

Više informacija pročitajte na http://www.entrepreneur.com/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!