Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto se oglašivači „boje“ mobilnog marketinga?

SVET – Jason Spero iz Google-a govori o aktivnostima potrošača na mobilnim uređajima kao signalima bogatim informacijama koje marketerima govore mnogo toga, ako ih pažljivo prate.

„Imam više marketera koje uveravam da treba da obrate pažnju na te signale, ali i oglašivača koji preterano koriste te informacije do tačke zloupotrebe [kao što je invazija privatnosti]“, rekao je Spero u ekskluzivnom intervjuu za novu knjigu Jeffa Hasena „The Art of Mobile Persuasion“.

„Moj problem nije u tome da se oglašivači plaše da koriste te informacije jer ih previše poštuju ili misle da potrošači to ne žele. Veći su mi problem oglašivači koji još uvek ne znaju kako da rade sa nekim najosnovnijim mogućnostima u mobilnom oglašavanju. Imamo sve informacije koje treba da iskoristimo i pružimo sjajno korisničko iskustvo. Ali mnogo posla je pred nama da dođemo do toga“.

Spero smatra da su kratkovidi oglašivači nemarni sa mobilnim oglašavanjem, kao i da postoje još četiri reči koje mogu opisati neefikasne mobilne oglašivače: impulsivnost, sebičnost, bojažljivost i nelogičnost.

Ceo tekst pročitajte na blogu Jeff Hasena.

Autor: Jeff Hasen

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!