Da li ste znali da je za milenijalse deljenje/lajkovanje linkova od strane prijatelja na Facebook-u ka stranicama brenda ili proizvoda podjednako ubedljiva i pouzdana preporuka koliko i direktni WOM?
Znate za milenijalse da su mladi, odrasli na internetu, da su stalno na Fejsbuku i da ne mogu da žive bez svog pametnog telefona. Naizgled znamo o njima dovoljno da bismo mogli da im se obratimo, ali ako ste pokušali da privučete njihovu pažnju znate da to nije tako lako.
Agencija za istraživanje tržišta MASMI je 2014. godine sprovela istraživanje koristeći najsavremeniju online Bulletin Board metodologiju MASMI Web Forum, sa ciljem da dublje istraži kako zapravo izgleda svet iz ugla milenijalsa.
Kada je u pitanju obraćanje ovoj ciljnoj grupi, istraživanje je pokazalo da TV reklame sa duhovitim pristupom su najefikasnije i najupečatljivije. Vesela atmosfera, romantični, originalni i kreativni zapleti mogu da inspirišu i dotaknu milenijalse. Oni reaguju na sve ATL marketinške aktivnosti, kao i na direktan marketing.
Celo istraživanje pronađite na www.masmi.rs