Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Beck’speriment najbolja digitalna kampanja u Evropi!

REGION – Molson Coors Europe u maju je po prvi put održala interno takmičenje za najbolju digitalnu kampanju. Prijavljeno je 19 kampanja iz osam zemalja, a najboljom je proglašena Beck’speriment koju je za Zagrebačku pivovaru osmislila agencija Drap.

Takmičenje je organizovano s ciljem razmene iskustava s različitih tržišta, na temelju kojih države mogu učiti jedne od drugih.

“Puno nam znači to što su kolege iz Molson Coors Europe prepoznali Beck’speriment kao dobar primer oglašavanja i marketinške ideje. Brojna priznanja pravi su podsticaj da nastavimo postavljati nove standarde u digitalnom oglašavanju u pivarskoj industriji”, objasnila je Ana Krstulović, marketing manager premium brendova Zagrebačke pivovare.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!