REGION – Regionalni Festival kreativne industrije FOR (Travel & Leisure Communications Festival), koji će se održati u Budvi od 19. do 21. aprila ove godine realizovaće takmičarski program u 11 grupa. Fokus ovogodišnjeg festivala je na problemu brendiranja gradova i turističkih destinacija.
Na Festivalu će učestvovati komunikacioni radovi iz oblasti odmora i zabave u grupama TV i film, press, outdoor, digitalna grupa, dizajn grupa, integrisane komunikacione kampanje, direktne kampanje, događaji (events), odnosi sa javnošću, inovacije i inovativne kampanje. U TV i film, press i outdoor grupama radovi će se takmičiti u 11 kategorija: putovanja, prevoz i turizam, odmor i razonoda, lepota i moda, luksuzni proizvodi i usluge, hrana, pića, elektronska oprema, maloprodaja i shopping, komunikacioni proizvodi i usluge, publikacije i mediji, finansijske i biznis usluge i korporativno oglašavanje. Nova takmičarska kategorija ove godine je i takmičenje muzičkih video spotova u kategorijama pop, rock, dance, alternativni video, low budget video i inovacija. Pored takmičarskog dela, temperaturu će podići i panel diskusije na temu „Seks u reklami“ koji je na programu 20. aprila, kao i panel „Marketing mix u turizmu“ zakazan za poslednji dan festivala.
Krajnji rok za prijavu radova je 10. april (detaljnije na: http://www.forfest.me/#!competition/vstc4=kotizacije-i-rokovi). Članovi žirija FOR-a čine Davor Bruketa iz zagrebačke agencije Bruketa & Žinić OM, Bojan Hadžihalilović iz sarajevske agencije Fabrika, Ivo Laurenčić iz agencije Idea Plus, Jernej Repovš iz ljubljanskog Studio Marketing JWT i Ivan Stanković iz beogradske agencije Communis DDB.
Festival će se održati u crnogorskom hotelu Splendid Conference & Spa Resort u
Bečićima, Budva. Pored takmičarskog dela programa i panel diskusija, posetioci festivala imaće prilike da uživaju u degustaciji najboljih vina, kao i i Turniru u dugom pušenju cigareta. Više informacija možete pronaći na www.forfest.me.