SVET – Prijave za Prague International Advertising Festival (PIAF), koji se organizuje već šesti put za redom i pokriva sve sektore marketinga i komunikacija, otvorene su do 20. aprila.
Tradicionalno, žiri PIAF-a nije sačinjen samo od svetskih lidera oglašavanja već i od predstavnika velikih kompanija. PIAF nagrade samim time imaju veliki značaj jer radove ocenjuju zahtevni klijenti.
Za razliku od prethodnih godina kampanja od sada može osvojiti Grand Prix iako se nije takmičila u više kategorija.
Predsednik žirija Ramzi Moutran iz agencije Ogilvy MEMAC vodiće tim sastavljen od 12 članova žirija iz devet zemalja.
Festival, u okviru koga je dvodnevna konferencija, održaće se od 25. do 27. maja. Prvi dan festivala posvećen je interaktivnim radionicama, konferencijskom bloku o početku nezavisnih agencija i Shots in the Dark projekcijama u večernjim satima.
Drugi dan biće posvećen istraživanju odnosa između efikasnosti i kreativnosti, dok u sredu delegate očekuje tema – kako odgovoriti na revoluciju u glavama kupaca, koju je pokrenula digitalizacija njihovih života.
Više informacija na http://www.piaf.cz/