Pripadnice generacije Y u Brazilu i Indiji (76 %) i Portugalu (68 %) imaju najviše samopouzdanja, dok ga njihove vršnjakinje u Japanu (11 %), Kazahstanu (18 %) i Nemačkoj (19 %) imaju najmanje.
Od pripadnica generacije Y koje su u vezi, 86 % je deo para u kome su oboje zaposleni, a 42 % zarađuje jednako kao njihovi partneri ili supružnici. Gotovo jedna četvrtina (24 %) zarađuje više od svojih partnera.
Kad je reč o raznolikosti, 86 odsto pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pažnju posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju. I dok one kažu da poslodavci pričaju o raznolikosti, 71 odsto njih ne smatra da svi imaju jednake prilike. Oko 43 odsto pripadnica generacije Y smatra da su poslodavci pristrasni prema muškarcima kada je u pitanju interno promovisanje zaposlenih, što je za 14 odsto više nego 2011.
Pripadnice generacije Y u Španiji (60 odsto), Francuskoj (58 odsto) i Irskoj (56 odsto) smatraju da je pristrasnost poslodavaca prema muškarcima u njihovoj zemlji najveća, dok su u Maleziji (16 odsto) i na Filipinima (11 odsto) pripadnice generacije Y optimističnije.
Sve pomenuto samo je deo zaključaka velikog istraživanja The female millennial: A new era of talent, koje je za konsultantsku kuću PwC sprovela kompanija Brand Finance. Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 8.756 pripadnica generacije Y (žene rođene između 1980. i 1995. godine) iz 75 zemalja sveta.
Izvor i foto: Market Network