Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

98% oglašivača u Hrvatskoj koristi usluge agencija!

REGION – Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) sprovelo je, u saradnji sa agencijom za istraživanje tržišta IPSOS, istraživanje o saradnji oglašivača s marketinškim agencijama na reprezentativnom uzorku visoko pozicioniranih oglašivača (Klijenata marketinških agencija) u junu i julu ove godine.

Istraživanje je pokazalo da 98% oglašivača koristi usluge marketinških agencija i da su marketinške agencije vrlo važan partner u poslovanju kompanije. Gotovo svaki drugi klijent smatra da je članstvo u HURA indikator uspešnosti i kvaliteta agencije, a gotovo svi oglašivači upoznati su sa HURA.

Istraživanje je pokazalo da oglašivači uveliko koriste usluge agencija i da imaju iskustva sa svim vrstama agencije jer je u poslednje dve godine više od 70% ispitanika sarađivalo s medijskim i kreativnim agencijama, a njih oko 60% sa full-service, digitalnim i PR agencijama. Prilikom odabira agencije s kojom će sarađivati istakli su tri glavna kriterijuma – kvalitet i posvećenost tima (59%), kvalitet ponuđenog rešenja, usluge ili proizvoda (59%) te razumevanje industrije (42%). Zanimljivo je da većina ispitanika ne ističe cenu usluge kao presudan kriterijum prilikom odabira, kao ni nagrade. Oglašivači smatraju da je nagrada EFFIE za efikasnu tržišnu komunikaciju daleko najvažnija nagrada u domaćoj oglašivačkoj industriji (56%). Slede međunarodno takmičenje Cannes Lions (47%) i domaće takmičenje kreativnosti IdejaX (41%).

O poznavanju rada HURA-e istraživanje je otkrilo da samo 10% ispitanika ne zna za HURA-u, a najveći broj ispitanika, njih čak 92% smatra da je HURA-in rad koristan. Kao najvažnije aktivnosti HURA-e navode se strukovna takmičenja Effie, IdejaX, Young Lions (56%), Dani komunikacija (44%) te Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja HURA-e (41%).

Gotovo svaki drugi oglašivač smatra članstvo marketinške agencije u HURA-i indikatorom uspešnosti i kvaliteta agencije.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!