today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

84% potrošača izbriše brendiranu aplikaciju nakon prvog korišćenja

SVET – Čak 84% potrošača izbriše brendiranu aplikaciju sa mobilnog uređaja ubrzo nakon prvog korišćenja, pokazalo je najnovije istraživanje kompanije Ampersand Mobile.
U istraživanju je učestvovalo 1.612 korisnika mobilnih uređaja iz Velike Britanije, a rezultati su:

  • 71% korisnika veruje da brandirane aplikacije ne angažuju dovoljno potrošače.
  • Skoro polovina (47%) izbriše sve brendirane aplikacije nakon prvog korišćenja, dok većina, 84% aplikaciju izbriše već nakon prve upotrebe.
  • 54% korisnika izbegava aplikacije velikih brendova jer smatraju da je u pitanju jednosmerni marketinški alat.
  • 62% potrošača veruje da je tržište prezasićeno brendiranim aplikacijama i da je vreme za neki novi način promovisanja.

Više informacija pronađite na portalu The Drum.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!