Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

84% potrošača izbriše brendiranu aplikaciju nakon prvog korišćenja

SVET – Čak 84% potrošača izbriše brendiranu aplikaciju sa mobilnog uređaja ubrzo nakon prvog korišćenja, pokazalo je najnovije istraživanje kompanije Ampersand Mobile.
U istraživanju je učestvovalo 1.612 korisnika mobilnih uređaja iz Velike Britanije, a rezultati su:

  • 71% korisnika veruje da brandirane aplikacije ne angažuju dovoljno potrošače.
  • Skoro polovina (47%) izbriše sve brendirane aplikacije nakon prvog korišćenja, dok većina, 84% aplikaciju izbriše već nakon prve upotrebe.
  • 54% korisnika izbegava aplikacije velikih brendova jer smatraju da je u pitanju jednosmerni marketinški alat.
  • 62% potrošača veruje da je tržište prezasićeno brendiranim aplikacijama i da je vreme za neki novi način promovisanja.

Više informacija pronađite na portalu The Drum.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!