Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

50% generacije Z ne može da zamisli život bez YouTube-a!

SVET – Adweek, u saradnji sa agencijom Defy Media, sproveo je istraživanje na grupi od 1.500 tinejdžera uzrasta 13-20 godina, kako bi saznali šta oni misle o svemu, od društvenih medija, preko videa, do novih online zvezda.

Glavni cilj ovog istraživanja bilo je bolje razumevanje generacije Z i shvatanje njihovih navika i potreba. Više informacija pronađite OVDE.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!