today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

3 razloga zbog kojih influencer marketing i dalje radi

Da se razumemo na početku: nije kao da je influencer marketing ikada prestao da radi ili će ikada to prestati, ali u nekim trenucima je moglo da nam se učini da mesto influensera zauzimaju kreatori sadržaja, pa čak i poznate ličnosti. Svako od njih ima svoje prednosti i saradnja sa svakim od njih donosi određene rezultate, a koga je najpametnije angažovati zavisiće isključivo od potreba i ciljeva vašeg brenda.

Influenserima se veruje – i to je činjenica. Činjenica je i to da ljudi zaista provode dosta vremena na društvenim mrežama (na kojima influenseri “žive”) i to ne samo zarad “ubijanja vremena” već i zarad informisanja, a od skoro čak i kupovine. Iskoristite to!

Korisnici se identifikuju sa influenserima

Svako od nas voli da prati lep sadržaj, estetične fotografije i video zapise, ali svako od nas takođe ume da napravi razliku između toga šta je stvarno, a šta je samo kreirano da izgleda lepo i “Instagram worthy”.

Sadržaj sa kojim ćemo se zaista poistovetiti više je stvaran i prikazuje isečke iz realnog života, a upravo to je ono što je specijalnost influensera. Da, mi govorimo o reklami, ali da, oni će vaš proizvod predstaviti tako da ta reklama izgleda “native”; predstaviće ga u duhu onoga što oni jesu i na način za koji znaju da će se njihovim pratiocima dopasti.

S tim u vezi, ne samo da je važno da birate influensere u skladu sa vrednostima brenda i proizvodom koji želite da promovišete, već i da im date slobodu da oni to urade tako da ne naruše svoj kredibilitet i poverenje njihove publike.

Foto: Unsplash

Influenseri mogu da donesu veći povraćaj ulaganja (ROI)

U odnosu na, recimo, poznate ličnosti, angažovanje influensera može da bude dosta isplativije, a na manje troškove saradnje utiče i to što influenseri uglavnom rade samostalno te neće biti potrebe da dodatno plaćate agencije-predstavnike.

Kad god je to moguće, neka vaša saradnja sa influenserima bude dugoročna. Što se njima više dopada proizvod za čiju promociju ih angažujete, to će njihove preporuke biti iskrenije i možda čak i spontano dugoročne. Publika će im verovati, raspitivaće se o detaljima, a bonus poene dobijate i ukoliko zajedno kreirate promo kod za ostvarivanje popusta prilikom kupovine.

Na ovaj način možete meriti rezultate saradnje koji su zahvaljujući konkretnim statistikama mnogo opipljiviji u odnosu na rezultate tradicionalne reklame (na primer, bilborda).

I ovde je važno naglasiti da je neophodno naći influensera koji je “perfect match” za vaš brend jer je u tome ključ građenja poverenja te ostvarivanja željenih rezultata. I ne dajte da vas zavaraju brojke – ponekad će mikro influenseri ostvariti bolje rezultate od makro influensera samo zato što su povezaniji sa svojom manjom grupom pratilaca.

Prilikom odabira influensera, obratite pažnju na organski reach i zatražite statistiku objava makar iz prethodna tri meseca, a ne statistiku nekoliko najboljih. Na ovaj način ćete dobiti realniju sliku na osnovu koje ćete proceniti sa kim je najbolje sarađivati i kakve rezultate možete da očekujete.

Influenseri grade autentičnije odnose sa raznolikom publikom

Influensere sa kojima ćete sarađivati treba da birate na osnovu njihove autentičnosti – svako od njih ima svoj stil komunikacije, svoju publiku koja pripada određenim demografskim grupama i interesovanjima te nema sumnje da ćete pažljivom analizom uspeti da pronađete osobu koja će se najbolje uklopiti u vaše zahteve.

Naglasiću: dajte influenserima slobodu da priču prezentuju na svoj način, lično, autentično i kreativno – baš onako kako su njihovi pratioci i navikli. Publika, naročito ona mlađa, lako će prepoznati kada je nešto neprirodno i izveštačeno, a narušenu reputaciju neće dobiti samo influenser, već i vaš brend. Imajte poverenja u svoje saradnike!

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Anja Petrović, Influencer Marketing & Community Manager, Smartpoint Adria

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!