today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

25 najboljih na BalCannesu

REGION – Na petoj reviji najboljih reklamnih agencija regiona BalCannes u Rovinju izabrano je 25 najboljih projekata, a po prvi put žiri oglašivača dodelio je i nagrade najboljim projektima i agencijama.

Titulu najbolje agencije BalCannesa odnela je agencija Pristop iz Slovenije, a najboljim projektom oglašivači su ocenili „Men all over the world are crying“ agencije Studio Sonda. Žiri oglašivača svoju posebnu nagradu dodelio je projektu „Markovec opening“ agencije Pristop, dok je žiri novinara za najbolji projekt izabrao „Lav Popcorn“ agencije McCann Beograd.

Uz agenciju Pristop najbolje rezultate ostvarile su agencije Bruketa&Žinić OM, Imago Ogilvy, McCann Zagreb & Fahrenheit i Grey Ljubljana, dok su u selekciju 25 najboljih projekata izabrani i projekti agencija Studio Sonda, BBDO Zagreb, McCann Beograd, FCB Afirma, Universal Media, Fullhouse Ogilvy, Yin + Young, Luna TBWA, New Moment New Ideas Company, McCann Skopje i Real grupa.

Najbolji projekti BalCannesa 2016. abecednim redom su:

  • Aqua Viva Puna Života (agencija Fullhouse Ogilvy)
  • Bonbon Rollover (agencija McCann Zagreb & Fahreheit)
  • Coca – Cola Simply Tastly App (agencija Universal Media)
  • Dijalekti (agencija BBDO Zagreb)
  • HEP Sport (agencija McCann Zagreb & Fahreheit)
  • Hrvatski genijalni običaji (agencija Bruketa&Žinić OM)
  • Izbacite to iz sebe (agencija Bruketa&Žinić OM)
  • Jana, voda s porukom ljubavi (agencija Imago Ogilvy)
  • Lansiranje Lidla u Litvi (agencija Real grupa)
  • LAŠKO DVOBOJ (agencija LunaTBWA)
  • Lav Popcorn (agencija McCann Beograd)
  • Markiranje dosade (agencija Imago Ogilvy)
  • Markovec opening (agencija Pristop)
  • Men all over the world are crying (agencija Studio Sonda)
  • Mlekarna Celeia’s Sensory Degustations (agencija Pristop)
  • Pametniji pogled na svaku temu (agencija Imago Ogilvy)
  • Prirodno je bolje (agencija Bruketa&Žinić OM)
  • Run For Peace (agencija New Moment New Ideas Company)
  • Sledi gi avanturite na Bitolskoto cupe (agencija McCann Skopje)
  • Superseniori (agencija McCann Zagreb & Fahreheit)
  • The Beach Stories (agencija Grey Ljubljana)
  • The Cancer Bra (agencija Grey Ljubljana)
  • The Trunk Theater (agencija Pristop)
  • To Beard or Not to Beard? (agencija Yin + Young)
  • Xmass “3in1” credit card (agencija FCB Afirma)

Više informacija na www.balcannes.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!