SVET – Kompanija adidas i agencija TBWA\Neboko lansirali su prošle nedelje kampanju za sportske grudnjake za žene. Zvuči kao još jedna u nizu kampanja sportkog donjeg veša. Međutim, ova kampanja u samo jednom danu zapalila je i podelila društvene mreže.
Naime, kompanija adidas lansirala je novu kolekciju, koja sadrži čak 43 različita stila sportkih grudnjaka i 72 veličine. Tim povodom, na društvenim mrežama objavili su galeriju fotografija koja sadrži slike grudi svih oblika i veličina 25 anonimnim žena.
Oglas na društvenim mrežama, pod nazivom „Galerija grudi“, pokrenut je unapred kao deo šire kampanje za predstavljanje adidasove nove linije sportskih grudnjaka, a koja je lansirana danas, na Dan zaljubljenih.
Pored postavljanja postova na Twiter i Instagram, brend je takođe postavio bilbord sa slikama u sedištu adidasa u gradu Herzogenaurach u Nemačkoj.
Kampanja i ponuda proizvoda nastala su iz činjenice da 90% žena ne nosi pravi sportski grudnjak. Prema TBWA\Neboko, kampanju je kreirao ženski tim, koristeći fotografiju Sofi Ebrard, koja je poznata po fotografisanju golih žena i proučavanju ženskog oblika tela, fizički i emocionalno.
Pojedinačne slike su izrezane ispod vrata kako bi se osigurala anonimnost i fokus na ženske grudi.