Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

22 studenta nastavljaju „borbu“ za šerove i besplatne kotizacije

Još manje od tri nedelje deli nas od okupljanja vrhunskih svetskih marketing stručnjaka u Beogradu na događaju “Marketing Kingdom“. Portal Marketing mreža i kreativna radionica P. World nagradiće vredne studente sa 10 besplatnih VIP pass ulaznica za konferenciju „Marketing Kingdom“. Naime, na e-mail adresu portala Marketing mreža do 4. oktobra 2012. godine pristigla su ukupno 22 teksta na temu „Značaj društvenih medija danas“.
Svi pristigli radovi objavljeni su u rubrici Marketing Kingdom na portalu Marketing mreža. Svaki tekst u naslovu označen je rednim brojem (nasumično dodeljenim), kao i imenom i prezimenom njegovog autora. Autori deset najboljih priča, koji sakupe najveći broj šerova (na svim društvenim mrežama), biće nagrađeni besplatnim ulaznicama za konferenciju. Prikupljanje šerova trajaće do nedelje 14. oktobra, a računaće se samo DIREKTNI šerovi SA PORTALA Marketing mreža ka svim društvenim mrežama.
Na konferenciji Marketing Kingdom studenti će imati priliku da o marketingu nauče od najboljih i poslušaju kako izgleda radni dan marketing stručnjaka iz kompanija Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing, Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia.
„I za događaj Marketing Kingdom, želimo da nagradimo najbolje studente. Važno nam je da budući poslovni ljudi, već na studijama dobiju priliku da čuju uživo iskustva predstavnika najmoćnijih svetskih kompanija koje kreiraju najuspešnije brendove današnjice i trendove na globalnom nivou, jer verujemo da će im koristiti u njihovom budućem uspešnom poslovanju u oblasti marketinga“, izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P. world.

Portal Marketing mreža i agencija „The P. World“ zahvaljuju se svim studentima na interesovanju, uloženom trudu i sjajnim pričama. Želimo vam puno sreće u nastavku takmičenja!

Za više informacija u vezi sa konferencijom „Marketing Kingdom“, posetite www.thepworld.com. Posetite i Facebook i Twitter stranicu Marketing mreže i u saznajte prvi poslednje informacije.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!