Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

2016. je promenila svet!

SVET – Financial Times pokrenuo je OOH kampanju s ciljen da privuče pažnju javnosti svojim uvidima u 2017. godini.

Kampanja pod nazivom „2016 changed the world“ koju je za Financial Times uradila agencija Essence šalje poruku da ovaj medij želi pomoći javnosti „da se pripreme za novu godinu sa uvidima na koje mogu delovati“.

Ova kampanja koja koristi Bitposter tehnologiju prikazuje se širom Londona na pozicijama koje dozvoljavaju njeno korišćenje.

Više informacija pročitajte OVDE.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!