today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

2016. bila je godina mobilnog gejminga

SVET – Prema najnovijim podacima koje je objavila kompanija za praćenje tržišta SuperData Research, 2016. godina je bila najjača za mobilni gejming generišući neverovatnu brojku od 91 milijarde dolara prihoda.

Agencija je došla do cifre od 2,6 milijardi mesečnih aktivnih korisnika a najveća potrošnja je u azijsko-pacifičkom regionu. Ipak, mobilni gejming tek treba da dostigne vrhunac, jer se u naredne tri godine očekuje dalje poboljšanje.

Štaviše, kako se prihodi budu povećavali, sve veći broj igara će biti tretiran sa visokim proizvodnim vrednostima i modelom marketing potrošnje karakterističnim za konzolne igre. Industrija već ima nesporne hitove kao što su Monster Strike i Clash of Clans, koji su već zaradili milijarde dolara. Ovogodišnji hit Pokemon Go je zaradio 788 miliona dolara dok je dugoočekivani Super Mario Run zaradio 14 miliona dolara za samo tri dana.

Ova godina ipak nije značila proboj za virtuelnu realnost jer su izdavači zaradili svega 2,7 milijardi dolara, a očekuje se da 2019. godine ta cifra bude 17,8 milijardi dolara.

Više informacija pročitajte na sajtu Phonearena.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!